Cranberry & Apple juice

|
harini kite akan cite pasal air cranberry & apple atau dalam bahasa melayunya diberi nama kranberi & epal juice yang dihasilkan dari campuran jus krenberi beri dan epal..aku start mengenali air ni kat rumah ni lah time tu aku tengok apit minum, aku tengok memule macam lopek je air ni.. die kate sedap.. aku pon x de la terhingin sampai lah aku menjejakkan kaki ke two to four yang terletak di tengah2 antara nz continent & news store yang ade jual air ni.. psst.. auntie yang bini owner kedai ni howt hahaha. ps  : untuk pengetahuan korang kat nz tak jual air ni bape kali aku ulang alik carik tapi aku pulang hampa dengan tangan kosong. kirenye kat kedai two two four je yang jual air ni


View Larger Map

Ni blah kanan ni gambar depan kedai two to four aku tangkap tadi cecite pasal jus teringin lak so terus aku g beli je. rumah aku dengan kedai two to four ni lebih kurang 50meter macam tu .Oke berbalik kepada cerita asal kita tadi pasal air apple cranberry. Jus kranberi yang aku biase minum ni murah je rm 2.20 keluaran delite untuk satu liter. aku sangat suka rasanya yang masam2 manis sweet sour gitu, bau die pon sedap gak wangi. tapi aku tak penah rase lagi la yang mahal punye mungkin lagi sedap kot ni kat bawah ni antara gambar yang aku dapat tangkap untuk tatapan korang : ) sebenarnye aku nak tangkap gambar air die nye kaler skali tapi takde bekas yang lutsinar so kalau tak silap aku lah kan kaler air die warne cam pink2 cenggitu.



Pandangan Hadapan


Pandangan Sisi

ni antara cap2 lain yang mengeluarkan air apple cranberry ni



1 comments:

vampire's lovex said...

buat jus sniri senang ahhaa..

ko sape wehhh...

Post a Comment